Звертаємо Вашу увагу! У зв’язку з тим, що дуже складно заздалегідь передбачити всі нюанси діяльності, сума, розрахована за допомогою цього калькулятора, досить умовна, і не є остаточною. Можливе значне зниження ціни в разі електронного вивантаження первинних документів замовника в системи ведення обліку, встановлені у виконавця. Додаємо до вартості послуг за нерви та понадурочний час роботи, якщо податкові накладні ми вимушені подавати на реєстрацію в останній день граничного терміну реєстрації. Сума підвищується, якщо первинні документи набираємо МИ безпосередньо при здійсненні господарських операцій (тобто первинка в великих обсягах потрібна клієнтові день в день і час на її обробку та введення в систему обліку обмежений). Сума, розрахована калькулятором – це оплата за ведення бухгалтерського та податкового обліку і складання всіх звітів, передбачених законодавством України. У разі, якщо клієнту потрібні оперативні звіти (для власників, з метою оперативного контролю за діяльністю і т.п.), додаткова частина роботи оплачується окремо. В нас є опція «За терміновості», коли необхідне миттєве реагування на потреби клієнта (зробити рахунок, набрати платіж, тощо «хвилина в хвилину»), її вартість обговорюється. У нашій практиці, на жаль, нерідкі випадки, коли клієнт в силу різних причин, не надає вчасно первинні документи для їх обробки і архівації. Іноді це носить хронічний характер. Ми змушені витрачати час на складання списків відсутніх документів, їх періодичне оновлення. Цей час оплачується додатково. Також калькулятором не передбачена вартість часу, що витрачається на підготовку документів для розблокування податкових накладних.
Вас також може зацікавити: